lunes, enero 30, 2012

LA MEVA OPINIÓ DE TREMOLOR de Maggie Stiefvater


Si bé es cert que aquesta novel·la no aporta res de nou, és una altre més de les històries d'amor-fantasia que s'han escrit després de l'èxit de Crepuscle, si que puc dic que la seva lectura no em va decebre del tot. No es que m'agredés molt però la vaig llegir amb interès.

Trobo que te algun punt interessant que val la pena remarcar. Per exemple: m'agrada que estigui escrita des de diferents punts de vista, dona a la història visions diferents que fa els capítols diferents segons qui estigui narrant la història i podem veure com veuen la mateixa història els diferents personatges. També m'agrada que al principi del capítol es faci saber quina temperatura ambient hi ha. Tenint en compte que els llops d'aquest llibre es transformen segons si fa o no fa fred, això es una informació important ja que un pot imaginar si el llop es home o humà, si esta en perill de transformació o no i això dona una mica de suspens a la història. I per últim podría dir que m'ha semblat una història que esta bastant bé escrita, a més de l'estil emprat en la redacció la descripció dels personatges m'ha semblat bastant clara i la seva personalitat ha quedat molt bé reflectida.

Però també puc dir, per altra banda, que m'ha semblat una mica llarga. Crec que amb unes quantes pàgines menys es podia haver explicat el mateix.

Ara m'estic llegint la segona part i m'esta costant bastant més que el primer títol.

I a vosaltres que us a semblat?

No hay comentarios: