jueves, diciembre 02, 2010

LAS CRÓNICAS DE NARNIA - LA TRAVESIA DEL VIAJERO DEL ALBA
El proper divendres estrenen la La travesía del viajero del alba, la tercera entrega cinematogràfica de Les cróniques de Narnia. Jo no he llegit cap dels llibres, no m'atreuen gaire, encara que tot es posar-s'hi, però crec que val la pena fer-hi menció ja que es tracta d'una nissaga que enganxa a molts lectors i lectores, joves i no tan joves. No se, ho podriem tenir en compte per al proper curs? Que hi penseu?
Ah! i si aneu a veure la peli espero ens feu un petit comentari del que us ha semblat.

2 comentarios:

Calidoscopi 9barris dijo...

Les novel·les no estan malament, es nota que estan escrites en una altra època, pero les aventures i els personatges són molt interessants.

Anónimo dijo...

Jo he vist la pel·licula, us la recomano, ja que jo he llegit els llibres i he vist les pel·licules que han tret, jo us diria que fesiu una ullada als llibres.