viernes, junio 27, 2008

ACABEM EL CURS - VALOREM EL CLUB
Avui dia 27 de juny acaba el curs del club de lectura juvenil amb el comentari de La historia interminable.
Per al proper curs ja estem elaborant el llistat de lectures, les activitats i les visites dels autors.
El proper 24 d'octubre ens tornarem a veure i ja podrem confirmar el llistat de lectures i les dates i esperem també poder confirmar les activitats que realitzarem i els autors que ens visitaran.
Personalment des de la biblioteca valorem molt possitivament con a anat aquesta activitat durant tot el curs. Els integrants del club han respós possitivament i han sigut bastant constants amb la seva assistència. Hem pogut mantenir una mitjana d'uns 9 joves per sessió que, tractant-se d'aquesta activitat adreçada a un sector d'edat difícil de contentar, és pot cosiderar tot un èxit.
Respecte a les lectures, unes han agradat més que d'altres però em consta que tant la trobada virtual amb en Pau Joan Hernàndez com la visita del David Nel.lo van agradar moltíssim i els joves s'ho van passar molt bé.
Ja estem treballant perquè el proper curs sigui millor que aquest i esperem comptar amb tots vosaltres i també enganxar a altuna persona més. Ara us toca a vosaltres, m'agradaria saber la vostra i també desitjar-vos unes bones vacances i unes bones lectures. Fins a l'octubre.

1 comentario:

nemesis dijo...

Holaaa! Soc la Laura del club! Ja sé que tot l'any heu anat diguent que ens passessim pel blog i jo mai ho he fet així que avui comento! Ha sigut un any magnífic i m'ho he passat genial al club. La majoria de llibres han estat bé pero els meus preferits són: -La tripulació del pànic, d'en Joan Pau Hernández / -Foc al cor, de la Carme Roca (em sembla) / i l'història interminable, de Michael Ende. Per mi han sigut llibres fantàstics, m'he divertit molt lleguint-los. Vaig estar pensant algun llibre per llegir-nos l'any que bé i n'hi ha un que m'han recomanat com a molt bo que es "La joven de la perla" de Tracy Chavelier (desconec si està traduit al català). No ho sé, és una suggerència, només. En fi, que ara que estic de vacances procuraré passar-me més pel blog i si se m'acudeix alguna altra proposta per el club de l'any que bé, ja us ho diré. Per cert, el blog és genial. Bon estiu!!! Laura