miércoles, abril 09, 2008

EL JUEGO DEL ÁNGEL, EL NOU LLIBRE DE CARLOS RUIZ ZAFÓN
No es tracta d'una novel.la juvenil pero crec que val la pena que us recordi que el proper dia 17 d'abril sortirà a la venda El juego del ángel, la primera novel.la que publica Carlos Ruiz Zafón després del èxit mundial que va suposar L'ombra del vent.
L'ombra del vent és un dels meus llibres més estimats, i no tinc gaires, per mesurar si el llibre que estic llegint es convertirà en un imprescindible de la meva llista em fixo en les ganes amb que el llegeixo, si busco qualsevol moment per llegir, si llegeixo mentres menjo, si em vaig a dormir més d'hora perquè vull llegir, si sacrifico alguna sèrie de televisió que m'agradi molt, aixó vol dir que estic enganxada i aixó vol dir que aquest és un llibre que es convertirà en un dels meus favorits.
Y vosaltres com mesureu si un llibre us ha agradat molt o poc?
Només ha hagut tres llibres a la meva vida que hagin provocat tot aixó que us he explicat abans, a veure si esbrineu quins són els altres dos.

1 comentario:

Anónimo dijo...

jo me n'adono de si un llibre m'agrada quan descobreixo que, tan quan l'estic llegint com molt de temps despres, penso, imagino i i rumio, a totes hores inventanme escenes de l'interior redescobrint els detalls.... Si desprès d'un temps roanable no puc deixar de pensar-hi i mel torno a llegir, llavors passa a convertir-se, sens dubte d'un dels meus preferits. De fet, que jo recordi nomes 2 llibres i tres series ho han aconseguit. La millor, Personalment el tercer llibre d'una trilogia de la marianne curley (la clau) i la serie memories d'hidún. I vosaltres, quan us n'adoneu?
nuria carrreño